Tack för den underbara låten.

Sitter och lyssnar på en bra låt. För första gången på länge får jag lyssna på vad jag vill, utan att någon ska komma och ta över min smak. Mia skickade den över msn. Han har en sån där härlig röst, mjuk, len och lugn.
Till och med en del av det han säger stämmer så bra överens med den här situationen. "This is the first day of my life". Dagarna rullar på, som vanligt, de händer ju inte särskillt ofta att de stannar upp. Eller hur?
Jag har bestämmt mig för att bli en msn-nörd. Inte en nörd av den typen som man var för några år sedan, utan värre! Mia säger att ingen sitter på msn mer, jag är medveten om det. Men eftersom jag är en av dem som kämpar MOT facebook så tänker jag inte ge mig. Ibland lockar det väldigt mycket att skaffa en, men som sagt, jag är två år efter. De är ingen idé nu! Haha.

Någon som vill veta hur min dag sett ut?
Inget svar.
Berättar iallafall.- Somnade jätte sent igår, bidrog med att jag vaknade vääldigt sent idag. Skriver idag, för det var iallafall inte morgon när jag vaknade :) haha. Började fixa med en gammal klänning, det visade sig bli bra. Men jag gillar egentligen inte färgen, röd. De blir så juligt. Den hänger iaf i garderoben nu, med ett par fina kedjor som jag sytt på. Lekte med min grabb. Pratat en hel del i telefon, skrivit en hel del sms. Suttit en hel del på msn. Läst bloggar, kollat på bilder. Käkat fil med flingor. Och NU sitter jag här och skriver detta. Just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0