Till dem som känner sig träffade.

Lilla vän.
Tänk att jag ser, tänk att jag hör. Tänk att jag förstår, jag vet hur du mår.
Dessa mörka moln du ser, verkar bara bli fler. Så oförutsägbart, att veta när du igen kommer se klart.
Men håll i, de är fortfarande vi! Och jag håller kvar, när du i dina tankar långt bort från mig far.
Alla ord jag sa, fick dig att tänka om och förstå. Det är nu, NU! Inte sen och då!
Torka tårarna på din kind, de passar inte dig, de passar isåfall mycker mer på mig.
Lilla vän.
Jag tänker inte sluta känna eller nåt, du är min vän som jag hittat, som jag fått.
Alla vet att himlen kan vara grå eller blå, röd eller gul. Men jag vet även att en grå dag kan vara kul.
Min vän.
Dagar passerar blint förbi, lovar du att det fortfarande alltid kommer vara vi?
Jag behöver dig överallt, fan. Utan dig är det så kallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0