Tisdaaag

Nu ska jag skriva lite roliga grejer istället. (Jag vet ju att du läser, hoppas du blir glad oxå)
Jag kunde sova helt orädd i natt, efter att jag såg den där jävla skräckfilmen förra veckan har jag inte varit mig själv. Den var äcklig, men då är jag ju en av dom lättskrämdaste typerna.
Inatt kunde jag iallafall sova utan att tänka på något otäckt, jag känner mig fullkomligt utvilad. Trots den sena timmen igår. Jag vet att det här skulle bli ett roligt inlägg, men nu måste jag fylla in en liite tråkig grej. Har glömt min börs i Kiruna, även då körkort och visa-kort inkluderade. Visst är det hemskt?! Hoppas verkligen inte att det blir någon körkorts kontroll i veckan, men hur ofta är det poliser i karre? Bara för att jag skrev så där kommer jag garanterat åka dit. *Peppar peppar*

Jag vill så gärna kolla "sex and the city", men vi har ingen dvd! Och datorn är paj. Varför ska jag alltid ha denna otur? Haha-

Är det bara jag eller finns det andra där ute som hatar att köpa julklappar? Jag börjar få panik på riktigt nu. När ska jag hinna med allting, jag är ju här 24/7, nästan varje vecka. Kiruna har ju inte precis världens största utbud på julklappar heller, men nog ska man väl alltid hitta någonting. Nångång. Jag som skulle börja för länge sen, nu sitter jag här i skiten. Som alla andra år. Tusan också.

Ska gå och borsta tänderna. Puusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0