Tooooorsdaag

God förmiddag!
Nu sitter jag här igen, på min gröna stol i ett hörn av mitt rum. Som alltid annars. Har duschat nyss, fixat till mig lite grann, även om jag är i byn. Men vissa dagar händer det faktiskt att man vill känna sig lite fräsch. Även om jag är en sån där person som alltid måste se "normal" ut, så känns det ändå härligt att kunna dra på sig vad man vill när man är i byn. Men idag är inte en sån dag! Nej nej!
Lussebullarna som jag åt igår har mättat min mage för evigt känns det som :P Är så mätt! Men jag kan säga att de var urgoda! Nog pratat om dem!
Inatt väcktes jag av ett samtal av ett par riktigt knasiga personer. De var taggade som fan och skulle åka mot byn, mitt i natten! Av någon anledning. En av dem, som visade sig vara min egen kusin, undrade ifall det fanns en sovplats åt henne. Jag nekade högt. Haha. Mamma och pappa skulle ju upp så tidigt och jag vet hur ursinniga de hade blivit ifall vi börjat grejja mitt i natten. Ja de var iallafall ett par ärthuvuden som körde till karre i natt. Nu är de påväg tillbaka till stan igen, hur ovärt låter inte det? Men har man inget annat för sig så förstår jag att man vill hitta på saker! Men inte mitt i natten! HAHA.
Idag råkade jag bränna mig med plattången i örat. De gjorde ont, det gör ont fortfarande! De bultar och är varmt. Att man ska vara så klantig :) Håret blev som det ska iaf. Tuuuuuuuuuuur det.

Jag har absolut inget vettigt att skriva. Ändå känner jag för det, att skriva! De är såna här inlägg som blir tråkiga att läsa, när man egentligen inte har något att säga. Haha, därför drar jag nu! Innan det blir alldeles för tråkigt.
Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0