---

Ibland har man ångest och ibland mår man dåligt över allting fast man egentligen inte vet varför. Livslusten sugs som ur en. Det finns dagar då man bara vill ge upp allting, men som den starka person man är kämpar man vidare. Du, de är klart jag tänker på dig där borta. Du är så nära, men ändå så långt bort. Även om du inte vill prata om det, förstår jag dig. Och de är mycket lättare att skriva om det, än att prata om det. Lilla vän, jag saknar dig. De könns skönt att du fortfarande bor i samma land och att jag ka ringa dig när jag vill. Ett telefonsamtal bort, en flygresa bort. Kompis, kommer du ihåg när du sa till mig att jag alltid kan lita på dig? Och att jag alltid kan räkna med dig, vad det än gäller? Jag ville bara säga att du kan lita på mig och räkna med mig också.

Jag tänker på dig, babyhanden.  


Kommentarer
Postat av: M.

Tack <3

2009-10-05 @ 17:11:17
Postat av: Hanna

Så kan jag också känna ibland.

2009-10-05 @ 22:04:42
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0