About shoes

Jag har alltid varit en tjej som älskar skor! Det började redan vid tidig ålder. Vi har en film på mig när jag var liten där jag prövade mina första skor. Jag hade problem att gå med dem, men jag gav inte upp! Jag skulle ha dem på mig, trots att de var lite för stora och lite för tunga. De var där det började. De var då en liten låga tändes inom mig, idag brinner en hel majbrasa där inne. Jag älskar skor! Jag har vänner som stör sig måttligt på mig och mina köp. Hade jag varit miljonär hade jag haft en enorm garderob, jag lovar :) Jag tror att jag äger ungefär 30(++) talet skor. Inte så mycket med tanke på att jag inte använder alla.
Men jag är inte en sån person som kan köpa 8 par skor på samma dag! Aldrig. De räcker med ett par åt gången. Då är jag nöjd. Och jag har fula skor också för såna måste man ha, men om vi går ut, då föredrar jag dom höga sakerna. 

 Ett par skor jag är sugen på just nu :)

Stylish ankle boot

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0