Tom skalle

Jahapp. Då var man färdig bastad. Jag vill egentligen inte skriva om min dag, de är så tråkigt och ointressant. De är mycket roligare att läsa om något som är just roligt, men vad kan jag berätta som är roligt? Jag kan inte komma på något speciellt just nu. Kanske dyker det upp något om jag skriver några tråkiga rader till.
Ja de var väldigt varmt i bastun. Blött var det också. Nu efteråt ser fejset ut som en röd tomat, eller lite mer som när man bränt sig i solariumet. Håret är stort, som det blir när jag bastat eller varit i närheten av vatten överhuvudtaget.
Äh. De är tomt i skallen. Inte ens ett litet roligt ord kan smyga fram...........Jävlar också.
Vi börjar om.

Hej kära bloggen.
(Tänker så att hjärncellerna kokar).
Jo, min syster fyllde år i förrgår och min mamma igår. De är ju något roligt :) 16 och 48 blev de. 64 år tillsammans. Jag har varit riktigt taskig mot dem iår, jag har inte gett dem några riktiga presenter! Mamma fick trisslotter, ja vet att de är dålig stil, ja menar att hur svårt är de att köpa ett par trisslotter? Ingen tanke bakom det alls, förutom att hon hade kunnat vinna pengar. Men de gör man ju aldrig, och de gjorde inte hon heller. Hanna har inte fått någonting alls. De blir bara värre eller hur :) Haha. Men jag ska köpa något! Jag kommer göra det. Jag måste!
Om två år är Hanna 18 och mamma 50, då är jag 22. Ganska konstigt. Vilken fest vi måste ha då, till lillen för att hon blir myndig och till mamma för att hon har levt halva sitt liv.
Ni är bäst. De var väl det enda kuliga som jag kunde komma på, just nu.



Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0