hej!

Just nu har jag sååån huvudvärk, de är hemskt. Har tagit alvedon och ska gå och lägga mig. Det behövs verkligen!

De är så tomt utan mamma och Hanna här i byn. De är som att en del av mig själv fattas. Nu när det bara är jag och pappa här får jag göra allting. Diska, städa, laga mat, sätta in/ta ut disken. Jag dör! Mamma du är jätte välökommen hem. Haha. Men de är inte bara därför, jag saknar hela dig också. Pappa går ju och lägger sig vid 9, Hanna var är du när jag behöver dig?
Stackars lilla mig. 

Förresten, den som följt min blogg ett tag kanske kommer ihåg att jag visade en klocka jag ville ha för ett tag sen. En silvrig med marilyn monroe? Jag fick precis en sån för ett par dagar sen av N, tror du jag blev glad? :) Den är verkligen gjord för min handled! Skyddar den med livet. Kärlek, verkligen kärlek. 

   


Kommentarer
Postat av: H

Jag kommer hem imorgon! ;)

2009-10-27 @ 23:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0