Internet, åh tack gode gud!

Fy fan vad jag hatar telias mobila bredband som jag har hemma i byn, den har inte funkat på 3 dagar! Snacka om att jag nästan blivit skogstokig. Jag och Hanna har inte haft någonting att göra, inte för att jag sitter på internet hela dagarna, men de är en trygghet att veta att det finns som ett alternativ. Nu har jag ett internet till låns, hoppas att mitt eget ska börja fungera inom en snar framtid, annars!
Jäklar alltså. Tänk vad internet kan göra för en människa. Jag har nästan känt mig som en fånge i mitt eget hem, jag har varit nere, kännt mig insnöad, ovetandes av allt som händer ute i stora vida världen. De var som att se ljuset när jag kunde trycka på enter och se bilder iställer för "Sidan kan inte visas" text. Hoppas du itne saknat mig för mycket, men jag kan tala om att jag haft sån ångest. Nu känns allting mycket bättre. Pust. Behövde verkligen få det sagt (eller skrivet).  

Jag har så mycket fina bilder jag vill lägga ut, men de får jag göra när mitt eget börjar funka. Jag håller tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0