Nu kan jag skriva det jag egentligen hade velat göra i det tidigare inlägget..

Det blev en resa ihelg, men inte till fjällen som Mia trodde. Vi hamnade i huvudstaden, jag och Ida. Utan förvaning klampade vi in och överraskade henne, hon blev självklart såå glad över att se oss. Och vi var självklart glada över att få se henne också :)
Vad vi hade planerat detta Ida och jag, och resultatet blev skit bra tillslut!
Nå väl, vi har haft jätte kul, träffat på jätte trevliga människor, åkt tunnelbana, shoppat loss på alla HM i stockholm, druckit vin, diskat ett berg av disk, shoppat lite till, sprungit mellan alla långa människor, trängts, svettats, frusit, bråkat om täcke, slagit dem som snarkat, sminkat varandra, käkat pizza, torkat efter Jeppes klanterier, lyssnat på tjat och ringt kompisar hemma. Köpt skor på skopunkten, köpt skor på hm, letat efter en kiosk i hundra år, varit pissnödiga, åkt svart taxi, lurat folk om syskonskap, packat väskor upp och ner, tagit hand om guldfiskar, pratat om hur mycket ost egentligen betyder för människan, käkat hamburgare på max, hatat vatten på flaska, kramats, tittat bumbibjörnarna och mycket mycket mer!
En toppen helg verkligen! Ska lägga upp bilder senare.

Tjaaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0