The truth

Jag har inte haft lust att skriva blogg på hela helgen. Har bara lagt upp lite bilder. Detta beror väl dels på att det finns såna som inte uppskattar det man skriver, eller gör överhuvudtaget. Så jag vet inte om jag ska lägga ner hela skiten. Egentligen ska inte det få mig att sluta skriva, jag tycker ju det är kul! Men man tappar suget, blir tomt i skallen. Det enda som snurrar runt är "ska jag försöka vara någon jag inte är, bara för att den/det ska må bättre?". Den här bloggen handlar ju faktiskt om mig, och MITT liv, ingen annans. Vad jag skriver tycker jag inte att någon annan ska lägga síg i, så länge det inte är något positivt.
Och till den eller dom som kanske läser det här nu så tycker jag att man ska tänka på vad man säger till folk. För jag får faktiskt höra allt i slutändan, och jag blir inte särskillt glad av gnäll. Och en grej till, bara för att titta på mina bilder och döma utifrån dem så tycker jag att man kan ta och läsa det jag skriver också. För det finns faktiskt en hel del bra saker där! Är egentligen inte alls arg eller sur. Blir bara upprörd när det känns som att man tar ett steg fram och sen två steg tillbaka. Jag är glad så länge jag får ha min blogg ifred! Som sagt, vill du inte läsa, gå här ifrån


Visst är jag väl konstigt lik en människa? Eller hur.-

Kommentarer
Postat av: åsa

amanda, din blogg är toppen och du är toppen precis som du är! så bry dig inte om andra som tycker och tänker för mycket för du vet att du är bra :)

2009-10-20 @ 10:27:37
Postat av: C såklart

kusinvitamin! du ska absolut inte lägga ner din blogg. låt jävlarna vara. det finns gått om folk som tycker om att få andra att må dåligt och snacka skit. men vet du vad din blogg är super bra lika så du! så kör på!!! puss och kram

2009-10-20 @ 11:34:14
URL: http://powercarola.blogg.se/
Postat av: a

tack tack tack sötungar! :) Ska inte lägga av, lovar, men ibland känns det som att man borde det.

2009-10-20 @ 11:44:36
Postat av: Hanna

Du borde inte lägga av, älskar att läsa din blogg..

Om de är till någon tröst så brukar jag också känna så. men vem brukar inte göra de?

Ne, du lägger inte av.

2009-10-20 @ 16:38:36
URL: http://hannanutti.blogspot.com
Postat av: Mia

du var faktiskt konstigt lik en människa på den där bilden :) Nä jag håller faktiskt med Hanna, du ska inte lägga ner din blogg för den är ju bäst! :)

2009-10-20 @ 17:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0