1 timme och 5 minuter

De var länge sen vi har pratat så här länge i telefon, jag och min kusin. Jag la på alldeles nyss. Hon ringde mig när hon vaknade, jag hann äta frukost och hon hann börja göra frukost. Fy fan va det fanns mycket att prata om den här gången :) Annars brukar samtalen vara typ 10 miunter då man frågar det allra viktigaste, nu var det deep talk på hög nivå. Haha. Vi kom överens om att det kanske blir utgång ihelg. En lugn sådan. Någon som vill hänga på? Jag saknar dig min lilla trollunge. Jag saknar tiden då vi brukade vara med varandra varje dag och baka kladdkaka, äta kladdkaka och kolla tv. Jag hoppas det kommer en tid då vi kan göra det igen, tillsammans. För det brukade vara så kul. Nu ser vi inte varandra lika ofta, inte ens i jämförelse med hur ofta det brukade vara, du är där och jag är här. Nåväl, tur att det finns mobiler och telefoner, bloggar och INTERNET.

Schemat.
Duschning.
dammsugning.
matlagning.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0