50 års festen

Ihelg var jag i Norge på kalas. Isak fyllde 50, men han är ganska tuff för att vara så gammal. En hejjare på att spela trummor också. Jaja, iallafall. Nisses släkt tyckte väl jag var hel knasig eftersom jag inte är van vid att skaka hand med varenda människa. (Bures, bures. Ni förstår) Även om jag träffat personen 100 gånger innan vill de skaka hand igen, konstiga typer. Jag brukar bara skaka hand med en person första gången vi möts, sen räcker det liksom med att bara säga hej. Men inte då, där ses man som fräck om man inte skakar hand. Snacka om att jag fått skaka sedan. Inte tvättade jag händerna heller. Haha.
Nå här kommer lite bilder...


me, myself and I


N


Tårtan som föreställde trummor.




Massa tårtor!


Johannes "the flygplan" som jag börjat kalla honom. (Ida om du tänker dig en full Johannes, dansandes med händerna så där som han brukar, ensam ute på ett dansgolv med hur mycket människor som hellst tittandes på. Då förstår du vad jag menar.) Här spiknykter iallafall :D haha.


Födelsedagsgubben.


Nisses gudbarn, Mia Marita.






 Presentbordet.

Hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0