Att få potatisar i skallen och jord i näsan är inte särskillt kul..


Okej, här har vi då årets första potatis. Plockad av mig, hoppas den blir uppäten av mig också.


Jonathan efter 5 minuter, titta sen hur han såg ut efter en timme.

En sån där söt bild som man egentligen har tusen av.

Én till.

Chefen som han tror att han är :P


Nu hade vi varit ute i en timme. Jag vet inte om han rullade i skit eller ifall han bara är en sån. Haha. 

Hanna och mamma hålller på att baka gahkku. De luktar så gott här i huset. Men man får inte smaka ännu. Jag hatar när man inte får smaka direkt. De måste ju hinna svalna först såklart och ingen får ju äta före någon annan, såklart inte.

Mia jag vet att du vill ha ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj. jag gillar verkligen dom här bilderna!

först måste jag börjar med att säga att potatisen på bild nummer ett var inte särskilt stor, du borde dra med hela din familj och flytta till pottifinnarnas land det är där du finner dom STORA potatisarna!

Och på övriga bilder får jag sån otrolig hemlängtan och amanda längtan när jag ser alla bildera, fy bubblan vad du lever livet bra ibland.

och Ja, Klart jag vill ha din mammas mackor, men snart snart börjar Mirja baka minst lika gott bröd i vår nya lägenhet!

Puss&Kram Jag saknar dig!!!!!

2009-09-06 @ 11:35:44
Postat av: A

Okej Mia, den där potatisen var inte så stor. Men då ska du få se en stor poatis snart! Vänta bara. Och till det andra snälla, söta och rara. Tack! Du är för gullig. Saknar dig oxå.

2009-09-06 @ 16:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0