Blää

Idag känns allting lite bättre. Jag känner mig gladare och piggare. Nånå, ska berätta om det äckligaste jag vet. Spindlar! Jag hade just kokat kaffe och skulle sedan skölja ur koppen, då ligger en död spindel i diskhon, snuskigt ställe att dö på. Senare hoppade jag i duschen och gissa vad som hängde där på väggen, jo en spindel jävel till. Är det inte bara för äckligt!? Varför ska de alltid befinna sig i våran dusch, av alla ställen?? Okej men iallafall, jag smög in efter väggarna ungefär, höll mig så långt borta från den som möjligt. Tittade på den hela tiden så att den inte skulle försvinna, den satt still på samma ställe. Gjorde mig klar, tänkte hämta kameran och fota den snuskpellen. Och gissa vad, DEN VAR BORTA! Snacka om att jag fick panik, den kunde ju vara var som hellst liksom. Haha. Jag hatar spindlar över allt annat! Hooppas han inte kommer tillbaka för då får han med mig att göra, eller med pappa ;P


Jag får rysningar i hela kroppen när jag tittar på bilden, ursch vad de är fula.. Och NEJ, de var inte den jag hade i duschen, eller i diskhon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0