Bloggar jag brukar läsa

Nu tänkte jag lägga upp ett inlägg där jag visar vilka bloggar jag brukar läsa. Det har blivit en hel del nu på senaste tiden, för vad gör jag annars på internet? Jag har ingen facebook (Ja vet, du tycker jag är hel knasig), ingen bilddagbok eller.. hm..  lunarstorm. Haha.

Okej. Här är bloggar jag går in på.

www.colorelle.blogg.se - Mycket inspirerande blogg. Om man är intresserad av kläder och dylikt.
www.beatas.blogg.se- Ganska lik den övre. Hon ska gifta sig också. Ganska kul att följa med i hennes planeringar.
www.blondinbella.se - Går in på hennes av vana. Kul ibland.
www.hannasalomonsson.blogg.se- Syster
www.idanossnahoj.blogg.se- Kusin vitamin Ida
www.miahiljakristina.blogspot.com- Mia
www.liinao0.blogg.se- Gammal klasskompis, Liina
www.sanniihbanni.blogg.se- Sanna H
www.hannanutti.blogspot.com- Hanna nutti
www.hellete.blogg.se- Lotta
www.mcitalo.blogg.se- Lisa
www.ninokalainen.blogg.se- Nina
www.duarkung.blogg.se- Åsa
www.annihoney.blogg.se- Nån
www.twotwothree.blogg.se- Två galna MSP lärare
www.powercarola.blogg.se- Kusin vitamin Carro
www.bloodymari.com- Blondinbellas bästa koompis
www.finest.se/katrinschulman- Katrin Zytomierska

Ja de får räcka. Jag märkte det nu, jag läser inga bloggar skrivna av killar. De måste ändras på.
Hej då!




Kommentarer
Postat av: N

varför har du inte skrivit dit min blogg?nu blev ja ledsen :(

2009-09-11 @ 14:38:47
Postat av: Elin

vaaa? läser du inte ens min blogg? :P

2009-09-11 @ 15:10:11
Postat av: Amanda

om du säger vad din blogg heter kan jag börja läsa den oxå Elin :P förlåt så hemskt mycket.

2009-09-11 @ 15:19:00
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-12 @ 21:29:42
Postat av: elin

men jag skriver ändå bara trååkiga menlösa saker:P

2009-09-14 @ 20:39:23
URL: http://bjornen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0