Kontaktannons.

Mia Mörtlund, 20 år.
Mia är en tjej, kanske mer en mogen kvinna i sina bästa år. Älskar långa promenader med sina gamlingar och shopping på Hötorget med sina bästa kompisar Sofia och Sofi. Hon lever livet fullt ut, att hon är impulsiv är bara förnamnet. Här talar vi om en tjej som handlar utan att tänka efter! Men de är så hon vill ha det, då är så hon trivs bäst. Min mamma skulle beskriva henne som glad och virrig. Jag håller med att hon är en glad prick, social hade varit mitt andra beskrivande ord (ifall vi inte räknar med impulsiv). Mia gillar att planera sitt liv. Hon vill gärna ha saker att se fram emot, ja menar, vad har hon annars att leva för där ute i stora Stockholm. Ja, de är där hon bor. Många kan se det som irriterande när hon hela tiden vill vara i rörelse, hon är mycket effektiv (Inte när det gäller skolarbeten eller disk/städning), men när hon väl brinner för något så vill hon göra det perfekt. Hon lyckas oftast få som hon vill, hon är väldigt duktig på att övertala människor och att manipulera. Fall inte för hennes "Charmiga, men samtidigt förförande" ögon, hon kan få dig att göra vad som hellst. Lita på mig jag vet, been there done that! Mia gillar förutom långa promenader och shoppingrundor att springa på loppisar och prylaffärer som hemtex. Hon är en riktig hemmafixare och IKEA nörd. (När man kan namnen på olika soffor eller bord från ikea, då kallas man inget annat än nörd!) Vill du få Mia på fall, eller iallafall nå hennes uppmärksamhet måste du vara en riktig badboy. Skippa det snälla, gulliga. Kör på riktigt hårt, ställ henne mot väggen och viska något i hennes öra. Hon faller för sånt.

Vill du veta något mer, skriv och fråga i kommentarfältet. Jag svarar på allt.
/Mias högra halva, eller var det vänstra?

Kommentarer
Postat av: intresserad

Hur får man hennes nummer?

2009-09-23 @ 16:21:56
Postat av: Mia

oooh shiit alltså, låter som en finfin tjej det där! Men du amanda är allmänt galen.

2009-09-23 @ 16:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0