Ett "att-göra-till-helgen" inlägg

Klockan är mycket men jag har ingen lust att gå och lägga mig ännu. Därför skriver jag här, kanske tröttar ut mig lite :P

Längtar till helgen, då får jag äntligen komma tillbaka till Kiruna. Inte för någon längre tid, bara över helgen. Men ojoj vad kul det ska bli. Har en del shopping på min att-göra-lista. Inga kläder den här gången! Hör och häpna :) Haha. Nä jag ska bland annat gå till optikern, titta ifall det finns några bågar som jag kan bli kär i. Vill ha något att variera med, mina vita blir lite tråkiga i längden. Sen ska jag gå in på antingen kicks eller apoteket, fråga råd om bra hudvårdsprodukter. De är sååå många gånger jag har tänkt köpa mig bra grejer, men de blir aldrig av. Nu ska jag ta mig i kragen, för det behövs verkligen. Jag och Mia tävlar om vem som har mest finnar. Fast vi inte kan se varandra så tjafsar vi och lovar varandra att den ena har mer än den andra. Jag vet att jag har mest, men hon vill inte ge sig. Därför är det på tiden att jag köper något bra, för jag vill inte se ut så här mer. Okej, de är inte så farligt som det låter. De är helt okej faktiskt, men det behövs skaffas! 
Jag gillar kicks, där finns så mycket småplock, så mycket man hade velat köpa, men de är så dyrt. Jag gillar apoteket också, förut kunde jag aldrig förstå varför Mia gillade att handla där, men nu vet jag. De är skit kul! Vet inte varför. Nog om det. Ska kanske ta och boka in min tid hos spa-kastanjen, presentkortet går ju ut snart. Helkroppsmassage hade inte suttit fel :)
Ja vet att det är ointressant. Varför skriver jag ens :D haha. Men det kanske finns någon som tycker de är kul att läsa om mina funderingar. Även om de inte är så roliga alltid.
Men nu blev jag lite trött faktiskt. Ska hämta ett glas vatten, byta om till nattitröja och lägga mig i min Osköna säng. Tjooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0