Ett par snygga brudar

Idag hamande jag och min kollega, eller kan man säga så? Jobbarkompis låter bättre, på tvrullen. Imorgon kommer säkert våra fejjor dyka upp på tv. De var inte ens meningen att jag skulle hamna med, men fråga inte ens varför, kolla bara Oddsat imorgon. Väldigt viktiga grejer. Det roliga var ju att vi var riktigt heta, jag och hon. Jag stod där med underställs byxor och kiruna-buffen. Skit snyggt.

Idag var jag ute och joggade. Vet inte hur länge sen det var sist. Jag bara gjorde det, innan frukost och allt. (Om man kan kalla det frukost när klockan är 12?) När jag kom hem stekte jag en omelett. Den första i mitt liv faktiskt. Och om du vill veta hur den smakade, de vill du säkert, så kan jag tala om att den var jätte god. Här får du ett bildbevis också! Gott, gott, gott, som en kille i min vänskapskrets hade sagt.  


Idag tog jag med mig mitt pick och pack (J och en bägare) ut i skogen och kollade om det fanns Lingon. Tro inte att jag går frivilligt ut och plockar bär, detta gjorde jag mest för mammas skull. Hon har tjatat om de där lingonen nu i en hel vecka. Jag tänkte göra en god gärning, men det fanns inte mycket bär där ute. Jag plockade några mest för att grabben skulle få se. Fotade lite fina bilder också.





 Den här sista bilden kallar jag "Kärlek på hög höjd". Haha.

Ikväll ska jag titta på Svenska Hollywood fruarna, åh vad jag längtat sen förra veckan. Den är väldigt roande. Nu börjar Tinas cookalong ropar mamma. Den är också kul. Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0