Fart och fläkt

Ikväll var det fart och fläkt som gällde här i järvi. Snacka om att jag är svettig och kinderna är röda som tomater :P Jag har spungit efter lillen och stoppat flygande saker. Haha.

Just nu hör jag idol på tv. Mamma tittar och har på vääldigt hög volym. Om nåt år hade det varit roligt ifall Hanna sökte in. Men jag tror inte hon hade vågat det, inte jag heller för den delen. Inte för att jag kan sjunga överhuvudtaget :p De är väl mest lilla snigel och mamma mu som mina stämband kan ta ton till. Haha. Systern däremot kan sjunga, hon är riktigt dukitg. Och det säger jag inte bara för att hon är min syster, hon kan faktiskt! Och de är klart att jag som storasyster får berömma lite extra, de är ju det vi är till för. Att stötta varandra.

Jag pratade med N just. Han tittade film med ett helt gäng killar. Män som hatar kvinnor var det som spelades i rutan. Jag vill se del 2. Hade varit perfekt om den fortfarande gick på bio till helgen, då bokar jag biljett direkt!
Inge mer svammel. Ska göra något. Vet inte riktigt vad. Ska se om det finns något gott i kylen :P haha.

Tjaarråå

Kommentarer
Postat av: lisa

jag förstår inte varför hon inte sökt till idol ? har funderat på det faktiskt..hon är ju grym ! Förlåt att jkag kommenterar varje inlägg, men jag måste : D

2009-09-22 @ 22:54:28
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: a

haha, du är ju bara för gullig :) De gör inget att du kommenterar. Alltid lika kul att läsa vad du skrivit :P Hon är för feg hanna. Men kanske hon söker in när hon blivit lite äldre :) hade varit coolt!

2009-09-22 @ 23:58:46
Postat av: Anonym

hehe bra : D men hon måste ge det en chans ! öva med henna så hon blir liiiite tuffare :p

2009-09-23 @ 11:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0