Helt slut i hela kroppen

Vet inte vad de är, har jag blivit sjuk nu också?
Eller är de bara vanlig huvudvärk? Har lite ont i öronen, kanske örininflammation?
Tandvärk, visdomstanden som håller på att växa fram?
Axlarna är det även något fel på, bär säkert för tunga saker.
Ja de är inte lätt när det är svårt :) haha.

Idag såg jag den första snön falla. De var inte mycket, men när jag var på väg ut i bilen hade det faktiskt lagts sig ett tunt vitt lager på huven. Ganska mysigt. Jag längtar tills det kommer snö på riktigt, att snön blir långvarig och inte smälter bort direkt. De är bara jobbigt när de är blött och slaskigt.
När jag hämtat grabben från Karre idag var det hagel ute förresten. Solen sken och de var inte särskillt molningt, ändå föll det snöploppar. Knasigt värre.

Nu hålller mammsen på att bli galen, jag måste dammsuga tydligen. Hon har inte ens överseende med att jag har huvudvärk, öroninflammation, tandvärk och axelvärk. Nä de spelar ingen roll helt enkelt, hur sjuk jag än må vara. Haha.  Tjooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0