Intervjuv med Jonathan.

Jag- Hej!
J- Hej.
Jag- Vad heter du?
J- Than.
Jag- Hur gammal är du?
J- 5 år
Jag- Vad gör du?
J- Krattar.
Jag- Vad tycker du om att leka?
J- I sandlådan, diska och leka med grytan.
Jag- Vad tycker du inte om?
J- Knivar
Jag- Vilken är din favorit färg?
J- Röd
Jag- Vad tycker du är äckligt?
J- Blöjor, skräp
Jag- Vad tycker du är gott då?
J- Yoggi, rån, plättar.
Jag- Vilken är din favorit glass?
J- Sandwich
Jag- Vad får man inte röra i köket?
J- Pannan, kniven, proppen.
Jag- Vilket är ditt favorit program på tv?
J- Små einsteins, Nalle puh
Jag- Favorit bok då?
J- Osynligt med Alfons
Jag- Vad brukar du göra på vintern?
J- Åka skidor, leka med grytan i snön.
Jag- Okej de var bra så,  tack så mycket.
Tystnad.
Jag- Vad brukar man säga då?
J- Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0