JÄVLAR

Jag hade just tänk gå och lägga mig i min bäddsoffa då det hände. Jag hade plockat undan kuddarna från soffan, tagit fram lakanet och brett ut det över sängen. Då. De var då jag såg den, de var fruktansvärt. En STOR SVART SPINDEL sprang ut ur lakanet och ner för soffan. Jag fick panik, ville bara skrika, gråta, springa. Men jag hejdade mig, pappa och mamma sov och jag ville inte väcka dem. Jag höll händerna för munnen, tog ett par tunga steg mot köket. Hämtade en bok, tänkte nu jävlar ska du få ditt äckel. (Låter tuffare än jag var) Jag slog en gång, missade. Slog en gång till, missade igen. Fan oxå. Den sprang in under soffan. Då såg jag något annat svart på soffan, vet inte om det var en död mygga eller en död spindel. Det blev för mycket, och så kom tårarna. Jag ringde N och storgrät. Det kändes som att den var överallt, på benen, i håret, ja vem vet vad. Den kom så plötsligt, skrämmde livet ur mig och framförallt, den var så nära. Mycket närmare än den har tillåtelse till, ursch. Va är de för fel, är de min otursvecka? Jag kommer drömma mardrömmar inatt. OCh jag kommer absolut inte sova där jag hade tänkte, ALDRIG. Jag blir så förbannad, kan ingen döda dem allihop..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0