Läs inte

Igår beställde vi lite från ginatricot. (Ointressant jag vet, men av brist på annat att berätta så) De är hemskt när jag-måste-ha begäret kryper fram. Igår var det så, finns lite kvar fortfarande. Men det fixas säkert när jag får prova och känna. De är konstigt att man vill ha så mycket hela tiden. Alltid är det någonting. Aldrig är man nöjd. Man köper och köper, tror att nu är det bra. Men inte, då är det något nytt man tror sig vilja ha. Tur att jag inte är miljonär. Klart jag älskar att handla, men det har ju sina baksidor också. Garderoberna blir för små, man hittar kläder längst under allt nytt som har prislapparna kvar, pengarna tar slut, de blir ett evigt springande på stan. Ja de var väl det negativa. Sen finnns det tusen positiva saker också, men dem tänker jag inte räkna upp för nu har jag annat som ska göras.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0