Med tandborsten i mun..

skriver jag några rader här innan jag ska slänga mig i säng. Är i Kiruna nu förresten. Är skit trött, ändå är klockan innan 12. Brukar nästan aldrig somna innnan 12. Imorgon blir det tadläkaren klockan 10! Off vad jag hatar att gå till dem, nog för att de fixar mina tänder, men de är så jobbigt när de ska stoppa in typ tusen saker och så kan man inte svälja själv. Gillar inte den blåa slangen de suger ut slemmet med, den är så otäck. Nu börjar det riktigt svida i munnen av all tandkräm, ska springa. God natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så sött! :) du funderade just på bilderna från espana. hade jätte gärna velat få tag i dem på något vis.. svårt det där. ska jag leta reda på mitt minne och sen skicka det till er så får du föra över dem om du orkar? :) hoppas du har det bra, kramis!

2009-10-01 @ 14:49:16
URL: http://powercarola.blogg.se/
Postat av: a

ja men de blir säkert skit bra :)

2009-10-01 @ 21:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0