Söndag söndag söndag

God morgon!

Nu har jag ingenting att komma med egentligen. Jag ville liksom bara. Det kändes som att det var nu jag skulle skriva något. Så nu skriver jag.
Imorse när jag vaknade var jag såå trött, druckit kaffe och suttit ute på trappan för att vakna till. Idag åker Hanna tillbaka till Kiruna. Vi har bytt roller nu, jag och hon. Förut var det alltid jag som packade väskan på söndag och åkte till Kiruna, nu är det hon som gör det och jag stannar kvar. Nog är det tråkigt alltid. Pratde med N nyss. Han skulle bli bjuden på hamburgare. Hur kan man äta en hamburgare så här tidigt?! Ursch och fy och blää säger jag bara. Äckelpäckel töföt som Hanna brukade säga förr. Haha.

Igår eller vilken dag det var så tittade jag på playhouse Disney med lillen, det var Tiger och puh just då. Jag börjar gilla honom mer och mer, tiger alltså. Han säger så söta saker, det allra sötaste är ju när han säger Mystifistiskt (Mystiskt). Guuuuuuullllliiiiggg!

Vad mer? Jag vet inte om det var något mer. Jo, jag känner oxå för att packa väskan och följa med till Kiruna. Men det går ju inte, SJÄLVKLART!



Jag för lääääänge sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0