VIP kväll på citygalaxen

Imorgon kväll ska jag gå på modevisning/vip-kväll i citygalaxen. Ska bli ganska spännande och se hur de lagt upp allting. Också ganska coolt att det kommer stå vakter utanför och kontrollera ifall man står med på listan. Haha. Såååå sex and the city :) Jag får ha en kompis med mig, mamma fick det bli. Hon ville så gärna, de blir skit kul! Det kommer vara 20% rabatt på allt i affärerna och sen efter modevisningen är det "efterfest" på arran, de hade också något erbjudande. Passade perfekt att de var just imorgon, då jag ändå skulle till Kiruna. (Tandläkar tid, sista gången jag får gå gratis!) Jag och Ida har båda fått biljett, vet inte om de bara har delat ut dem till folk? Undrar om de blir mycket folk? Aja, de var iallafall 18 års gräns, ska de bjudas på skumpa kanske? Jag får väl vänta och se.

Idag har jag faktiskt sovit till klockan 12! Jävlar vad skönt de var, men nu har jag ännu mer ont i axlarna. Ska be J massera :P haha. Idag känns det som att jag inte har någon inspiration alls, nu skriver jag bara vad som helst! Men man måste ju ha såna dagar oxå.

Tjaaooo

Kommentarer
Postat av: lisa.mekidalå

ah määäh ! Vad är det där för fusk ? har inte ens hört talas om det... ni kanske har blivit lurade ? : D näe, men... coolt i af : )

2009-09-30 @ 10:03:40
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: a

haha, nä de var faktiskt helt sant! Kul var de att göra något annorlunda.

2009-10-01 @ 21:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0