Bättre sent, än aldrig.

Jag glömde helt och håller att ladda upp det här inlägget igår. Men jag gör det nu, bättre sent än aldrig. :)

Grattis på födelsedagen pappa (i efterskott nu då)! Du fick inga presenter, men en tårta som var formad till ett hjärta. Och den förtjänade du :) För vi alla vet hur mycket du älskar tårta. Haha.
Jag gillar dig även om du har dina humörsvängningar (som jag typiskt nog ärvt av dig), även om du bryter på finska ibland och även om du gnäller på mig om disken och allt vad det nu kan vara. När du brukar komma och byta kanal på tv;n när jag sitter och kollar kan jag bli så vansinnigt irriterad på dig, men trots allt gillar jag dig ändå.
Så Grattis i efterskott father. <3 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0