Förlåt mig, verkligen sorry.

I Kiruna just nu. Har haft en väldigt annorlunda morgon idag, men jag är bara glad! :) Jag sitter och väntar på att Hanna ska sluta skolan, även om det är 1 och en halvtimme kvar. Kollar igenom gamla bilder på den här datorn. Hittade ett par fina. Ska ladda upp dom snart!
Stockholm var förresten helt underbart, som alltid! Tallin var fan bara kallt. Helt fel tid att åka kryssning på, det kom vi på när vi gick där ute i -30 graders kyla. Men vi gjorde båten kan jag tala om, och mer om det säger jag inte. För det som hände på båten, stannar på båten! :) Haha.  





Over and out!


Kommentarer
Postat av: tjejen till höger och vänster

du saknar mig va?

2010-02-03 @ 22:28:53
Postat av: a

saknar dig? Pyttsan ;)

2010-02-04 @ 11:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0