HEEEEEEEEEEEJ OCH HÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Idag drar jag mot Kiruna åter igen. På söndag åker vi till Göteborg, är jätte förväntansfull :) Ska bli så spännande. Bo på hotell, äta hotellfrukost och gå på föreläsningar. Okej det där med föreläsningar kanske inte blir det allra roligaste, men det blir iallafall en ny upplevelse! Den 15 mars börjar jag mitt nya jobb, jag vet inte om det kan bli bättre än så här! :) Idag packade jag klart min väska, och den är gaanska så full. Har en tendens av att alltid packa med för mycket av det jag inte behöver och för lite av sånt jag egentligen behöver. Det brukar hända att jag glömmer det viktigaste mitt i all röra, TANDBORSTEN. Men nu är den med, så tack och lov.

Ikväll tänkte vi ta en vinare, om planerna blir av. Sen kanske det blir utgång, om jag orkar. (börjar bli gammal) Haha. På tal om vin så gjorde jag min premiär runda på systemet förra veckan. Konstig känsla. Jag kände mig ensam och vilsen. Slängde upp legget innan tanten ens hunnit fråga. Sen gjorde jag bort mig lite oxå, i vanlig ordning. :) Nu ska jag gå och kolla min lilla pojke som sitter och tittar på en film.

Trevlig helg allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0