Jag är så glad så jätte glad!

Nu börjar det ljusna, livet. Man ska verkligen aldrig underskatta sig själv på något sätt, eller tro att man inte kan klara av saker! För ibland, helt utan förvarning, får du det bevisat att du faktiskt kan! Och jag är glad. Jag är förväntansfull och ivrig. Om en månad tar jag ett kliv framåt, eller egentligen ett kliv på 18 mil ner till Kiruna. Ojoj vad kul det ska bli! :) 1 Mars blir det att besöka huvudkontotret nere i Göteborg! Ska inte säga mer än så, bara att jag är GLAD! :)

Nu kommer favorit pojken. Pusshej

Kommentarer
Postat av: Lisa M

men fy fan vad spännande ! berätta mera !

2010-02-06 @ 21:45:53
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: a

Haha, nu blev du allt nyfiken :) Men iallafall, har fått jobb på kappahl som ska öppna i Kiruna. Därför alla glada miner :P

2010-02-07 @ 11:41:28
Postat av: Lisa M

Jaha tänkte nästan det, grattis, fan vad kul !: )

Det måste vara ett skojigt jobb.

Har tänkt att du har sökt dit och var nästan säker på att du skulle få det också, det passar dig : ) jag har också sökt, men mig ville dom inte ha :D Glad för dig i af, då får du komma från byn till stor stan :)

2010-02-07 @ 12:17:44
Postat av: a

Tack! det känns skit jävla kul! :)Jo nu är jag måttligt less på den här byn, Inte för att kiruna är så mycket större Haha. Men det finns så mycket mer där!

2010-02-07 @ 14:10:45
Postat av: Lisa M

Ja, det finns som mer här i stan än hemma i byn... de är skönt att åka hem då och då, men att bo där på heltid igen...det känns som.... lite knasigt : )

Lycka till med nya jobbet, sååå spännande !

2010-02-07 @ 21:11:56
Postat av: lotta

mig ville dom inte heller ha dit haha, roligt för dig, men jag är ändå lite avis. eller mycket :P

2010-02-08 @ 11:20:44
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: a

Nä det är inget jag kan rekommendera, att flytta hem på heltid! Haha. :P Been there, done that! Ja jag får verkligen känna mig tacksam. Men det är ju så där lotta, att efter regn kommer solsken :) Du hittar säkert något annat bra!

2010-02-08 @ 13:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0