tisdag

Idag har jag hunnit vara duktig! Var ut och joggade i det vackra vädret. Solen skiner, ursch så härligt! Idag är första dagen jag ser solen här i byn, tror jag? Eller ja det är iallafall första dagen jag lägger märke till den, och verkligen ser på den :) Ojoj vad han är välkommen tillbaka, har verkligen längtat. Som jag sa förut, nu går vi mot ljusare tider!!
Käkade havregrynsgröt nyss, det var gott! När jag var liten ogillade jag det. Jag tyckte det såg ut som spya, och det gör det ju faktiskt :P Men de är gott, speciellt med honung, äppelmos och lingonsylt! Och mjölken såklart!

Idag fick jag känna på riktig lycka. Jag hade helt glömt bort en tröja, som varit min favorit länge, och så råkade jag hitta den i en påse som hängde på dörrhandtaget. Snacka om att jag blev glad och lycklig framför allt! :) Haha. Tänk vad en sån liten grej kan göra. Nu känner jag mig hel igen!



Den bjuder jag på.

Tjaaarrrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0