Nytt inlägg

Okej nu ska jag skriva ett sånt här, mindre djupt inlägg, för er som gillar det bättre! :P
Min dag idag har inte varit speciell på något sätt. Det har rullat på i helt vanlig ordning. Eller ja, Ida var förbi här en snabb sväng förresten. De är väl det enda speciella som hänt!
Idag bokar vi biljetterna till Stockholm. Och jag längtar mer än nånsin, för jag behöver komma bort från den här byn! Jag vill bort bort bort, ner till liv och rörelse. Bort från där här alldeles för lugna platsen, och jag kan lova att det kommer bli kul! Och jag förtjänar verkligen detta, enligt mig själv då. För ibland måste man unna sig saker! Eller i detta fall, resor.
Kryssningen är bokad också, magnus har fixat allting! En tvådagars tripp med båt är det jag ser fram emot! Åhh. Tänk att få vara tillsammans med mina stjärnor igen, alla tillsammans, samlade på ett och samma ställe! :) kan det bli bättre än så?
Jag vet inte om jag är på väg ut ur dimman nu, jag vet inte ens om jag är på rätt väg, det enda jag vet är att så länge jag får vara med er så är jag lycklig! Som en god vän sa till mig igår.

Lyssnar på den här låten just nu. Den är braaaaa...


Hejrååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0