Vad ska det bli av mig?

Lyssnar på en låt som låter väldigt bra i mina öron. Funderar på frågan över. Kommer inte fram till något vidare svar. Det enda jag vet är att det ska bli något, av mig alltså. Nu är det 2 månader kvar tills man får börja söka in på skolor. Och något som är säkert är att jag kommer vara en av dem som söker! Vad det blir vet jag inte riktigt ännu, men jag har mina ideér. Längtar tills livet tar fart igen, för just nu stampar jag på en och samma ruta.

Mitt bland allt funderande kring mig själv tänker jag på dig också lillen. Ingen har sagt att det ska vara lätt, och det är ingen som har sagt att du inte ska klara av det. Det kommer du göra! Jag har varnat dig förut, men nu vet du faktiskt vad jag pratar om. Aja, efter regn kommer alltid solsken. Så det är bara att tuta och köra på, för livet är för kort för att hänga läpp för ! :)

Nu blir mys med mig själv framför sex and the city! Med en blodapelsin eller två. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0