En kväll uppe på lappgatan

Så jävla lat man blivit. Knappt så man orkar sitta vid datorn. Knappt så man orkar ta sig från köket till tv-rummet. Såå lat. Men jag ska bli piggare, för nu ska jag gå och dammsuga. Sen ska jag återgå till min lathet och lägga mig i sängen för att titta på Solsidan som jag laddat ner. Hela första säsongen ska jag se. Om jag orkar. Lat!

Någon som åker till Kangos på lördag efter kl 3? Ring mig isåfall, jag ska med! Kangos laxfestival står ju högt på -att göra listan just nu. Hoppas min plan jag smider i hemlighet blir av. Haha. Stackars en person som kommer få lida pin för mina gärningar. ;) Nä, jag ska vara snäll. Jag är alltid snäll!
Min semester närmar sig med stora kliv, om bara en och en halv vecka blir jag ledig i.... 2 veckor. Inte mycket att ropa hej för, men man ska inte klaga. Under de veckorna kommer det hända roliga grejer färhoppningsvis, för även där smider vi planer. Stoora planer. Kanske att vi tar ett flyg till London, eller färjan till Gotland. Eller så bilar vi ner genom sverige, jag och mina två nötter. Fjällvandring är också ett alternativ som jag slåss om. Vi har lite svårt att komma överens, den ena ska vara klokare än den andra. Som vanligt. Men det är inte vad vi gör som spelar någon roll, utan det viktiga är att vi gör det tillsammans! Så nu längtar jag..

 

Marble Wedge SEK 349, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Dessa finns snart i min ägo! Skor och jag går riktigt bra ihop.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också med och resa, vill inte sitta ensam kvar här, jag vill också se världen och se spännande saker tillsammans med dig eller er. Men jag vet icke om storasyster vill ha med en 16 snart 17 årig tjej med, plus att det handlar om att det är lillasyster som vill följa med på äventyr.

2010-07-18 @ 18:58:27
Postat av: Lisa fisa

Precis! Det känns så hemma! Min har också fått stå på än så länge och planerar att den ska få vara igång för alltid, köpte också på classe O :)

2010-11-25 @ 22:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0