Torsdag

Läste en massa bloggar alldeles just. Det finns verkligen människor som är duktiga på att skriva, som är bra på att få deras vardag att verka super spännande. De är därför jag inte skriver här så ofta, för det finns sällan något viktigt att berätta som hänt i mitt liv. Alltid samma sak känns det som.
Idag funderade jag iallafall på att börja sortera mina sopor, plast för sig och brännbart för sig. Men det stannade vid en tanke, för innan jag var och handlade på konsum för 400 kronor så slängde jag allting i samma påse. Men jag tänkte tanken iallafall, ett framsteg!
Köpte verum hälsofil till hunden, hörde att det skulle vara bra. Han gillar det a lot. Hundfoder gillar han inte, varför? Det ska bara vara husmanskost eller något annat, pellets vill han inte ha. Varken torrt eller blött. Konstig är han. Men han har vuxit min lilla krabat. Kollade på bilder från ett par veckor sedan, ojoj vilken man han blivit. Han är en duktig hund också, som varken pissar inne eller skäller. Biter gör han inte heller, aldrig (Ironisk).
Nä men ha lär sig.

Har dragit på mig en förkylning. Snor är jobbigt. Jag hatar snor! Orkar ingenting, det är bra gjort av mig att ens orka trycka på tangeterna.. Nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och lämna dig ifred. Så ifall du klickar dig vidare så går jag och kollar film. Okej?

Hejdååå


Kommentarer
Postat av: Namn

Du ska hälla fil över fodret men inte blanda då ska du se att han börjar äta ;)

2010-06-22 @ 17:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0