Första dagen avklarad

Då var första dagen på nya jobbet över. Det har varit en lång dag, fylld med masor av glada miner och skratt! Fy fan vad kul vi har haft. Efter 10 timmarn på jobbet är jag fortfarande uppe i varv, det har hänt så mycket hela tiden. Vi har sorterat kläder och burit lådor, galgat kläder och lärt oss butikens olika zoner. Blivit indelade i olika avdelningar, skrivit på kontrakt, suttit i de nya sofforna på fikarummet. :P Ja, det har verkligen varit skoj. Imorgon tar vi i med nya tag, för det kommer bli en lika lång dag! Men jag klagar inte, för jag älskar det!
Det är så jävla inspirerande och upplevelserikt. Minnen från första dagen kommer följa med för alltid.
Idag har jag lärt mig att en galge inte alltid bara är en vanlig galge, utan det finns 1000 olika, och att storlekar på jeans kan vara riktigt obegripliga och invecklade! Men jag lär mig..

Nu ska jag hjälpa Hanna med läxan, sen blir det att kolla desperata hemmafruar resten av kvällen!
Tjaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0