Hejhopp galopp






Fotat alldeles nyss. Hanna och min fina påsklilja :)
Håller på och bakar, Gästgivarlimpa blir det. Den är på jäsning just nu, ska börja baka ut den om några minuter. Fick något ryck och började spontanbaka, haha. Men de är ju bra det oxå!
Imorgon är jag ledig, och imorgon kommer två vänner hem söderifrån. Ska hämta den ena fråmn flyget och den andra från tåget, sen drar vi på äventyr! Ska bli så kul att träffa dem igen :) Idag träffade jag förresten en gammal barndomskompis som jag inte sett på 5-6 år. Otroligt vad tiden går, men det var kul att se henne efter alla dessa år. Det gjorde min dag faktiskt.
Nå nå, där var det bra!
Tjaaaoo

Kommentarer
Postat av: M

Känns som om det var alldeles för länge sedan som du uppdaterade dig..

2010-04-13 @ 21:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0