Att jag är.

Inne efter en skön promenad till andra sidan byn. De var lite läskigt med allt mörker, haha. Min värsta mardröm hade varit att en gammal äcklig gubbe hade stått där ute i diket eller nåt. Men jag klarade mig denna gång :)
Hemkommen från Göteborgs resan också. En sjukt inspirerande resa, med helt underbara människor! Mina nya arbetskompisar är helsköna, vi kommer bli det perfekta teamet. I onsdags var vi in på butiken och kollade läget och så fint det var, även om det inte är färdigt ännu. Och behöver jag ens nämna att personalrummet får 10 av 10 poäng? :P Allt var så fräscht och nytt såklart. Jag är så taggad nu, den 15 börjar vi ställa iordning där inne och den 25 öppnar vi upp portarna för allmänheten.
Jag kan knappt tro att det är sant. För nästan exakt en månad sen var jag på intervjuv, 3 timmar senare erbjöd dom mig jobbet. Helt sinnes alltså. Jag vet att jag kommer trivas på det här stället, jag kommer älska att gå till jobbet, jag kommer älska att jobba med mina nya kollegor, jag kommer älska att få göra mig fin på morgonen (som nästan är det allra roligaste), jag kommer älska att få träffa nya människor varje dag. Sen känns det väldigt speciellt för mig att få vara med från allra första början. Det känns som att vi kommer vårda och uppfostra en liten bejbis. Öppningsdagen kommer bli galen, de 100 första får presentkort så jag kan tänka mig att köerna kommer bli långa. Men det är kul och så spännande. Längtar <3

Jag är lycklig.



Tjaaooo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0